یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آيا مي دانيد بهترين وكيل حقوقي چه وظايفي به عهده دارد

براي جستجوي وكيل مي توانيد در راهنماي جستجوي وكيل تهران ثبت نام كنيد و اطلاعات كسب كنيد

۵ بازديد

نكاتي پيرامون بهترين وكيل حقوقي

پيروزي و برنده شده به عنوان بهترين وكيل حقوقي كار آسان و ساده اي نيست، و من به عنوان يك وكيل حقوقي همه چيز را در اين مورد مي دانم. من نه به عنوان يك شريك سابق قانوني – بلكه به عنوان يك همكار سابق پاره وقت، خدمتگزار و مشاور- مي دانم كه چالش هايي كه براي زنان در اين حرفه ممكن است پيش آيد بسيار پيچيده تر و سخت از هرگونه چالشي براي مردان خواهد بود .

من هم خيلي خوب درك مي كنم كه چالش هايي كه براي زنان وكلا در محيط كاري تحت سلطه مردان پيش مي آيد سخت و دشوار است .

حتي با پيشرفت مسائل زنان و حمايت هاي امروزي كه عليه تبعيض در محل كار انجام مي شود ، زنان همچنان كساني هستند كه بايد سرپرست اصلي بچه ها باشند و نقش مهمي در مراقبت از خانواده هايشان دارند. اين باعث مي شود كه زمينه ي كاري ناهمواري ايجاد شود اما همچنين فرصت هايي براي انتخاب هايي فراهم مي كند كه مي توانند زندگي شخصي و حرفه اي ما را بهبود ببخشند.

اين همان چيزي است كه اخيرا در كتاب هاي بسياري به آن اشاره شده است . به عنوان يك نويسنده دو بار در مورد مبارزه در زندگي كاري و چگونگي موفق شدن به عنوانم يك مشاور حقوقي كتاب نوشته ام، خوشحال خواهم شد كه تجربيات خود را در اختيار مشاور حقوقي تازه كار قرار دهم .

يك وكيل حقوقي ممكن است به سختي بتواند در محيط مردانه وكالت فعاليت كند اما مسئله اين جاست كه اين مي تواند نوعي امتياز باشد چرا كه بيشتر زناني كه درگير مسائل حقوقي مي شوند ترجيح مي دهند به نزد يك وكيل حقوقي بروند چرا كه آن ها همدل تر هستند و مشكلات زنانه را بهتر درك مي كنند .

اما متاسفانه در جامعه كنوني ما نگاه به زنان عموما جنسيت زده است و دوام آوردن در چنين شرايطي سخت و دشوار خواهد بود .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.