یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آيا مي دانيد ويژگي هاي بهترين وكيل حقوقي براي استخدام چيست

براي جستجوي وكيل مي توانيد در راهنماي جستجوي وكيل تهران ثبت نام كنيد و اطلاعات كسب كنيد

۵ بازديد

نكاتي طلايي در مورد استخدام بهترين وكيل حقوقي

مشاوره حقوقي در بسياري موارد مي تواند جايگزين انتخاب يك وكيل شود ؛ چرا كه شما ممكن است توانايي تقبل هزينه هاي وكالت را نداشته باشيد و از طرف ديگر بايد جزئياتي را راجع به روند دادگاه و مسائل حقوقي بدانيد . در اين مواقع بهتر است با يك وكيل صحبت كنيد . اما پيش از آن بايد به نكاتي توجه داشته باشيد .

جلسه اوليه گفتگو با مشاور حقوقي همچنين مي تواند به شما كمك كند تا تعيين كنيد كه آيا او جزئيات گرا است و به نيازهاي شما پاسخ خواهد داد يا خير . باز هم ، وجدان شما بايد به عنوان راهنماي شما خدمت كند . اطمينان حاصل شود كه از وكيل بخواهيد در صورت لزوم براي فراخواني شهود در مورد هر گونه نگراني كه ممكن است داشته باشيد ، اقدام نمايد . اگر او اين مسئله را بپذيرد ، ممكن است نشان دهنده اين باشد كه در هنگام دادن پاسخ به سوالات شما و هنگامي كه پرونده در حال اجرا است ، مشكل شما حل خواهد شد.

سؤالات ديگري كه بايد پرسيده شود عبارتند از :

ـ آيا اطلاعاتي كه راجع به پرونده به دست مي آورد به صورت تلفني به شما داده خواهد شد و يا بايد دوباره حضوري برويد ؟

ـ آيا وكيل مي تواند نقطه اصلي ارتباط باشد ؟

هيچ چيز بدتر از آن نيست كه در  وكيل حقوقي داشته باشيد كه به سوالات شما پاسخ ندهد يا نگراني شما را نشنود . به اين ترتيب ، اطمينان حاصل كنيد كه وكيلي كه استخدام كرده ايد ارتباطات را نگه خواهد داشت .

اكثر وكلايي كه قصد دارند از اختلاف نظر با موكلين خود اجتناب كنند ، اصرار دارند كه قرارداد از سوي هر دو طرف در ابتدا امضا شود .

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.